marți, 9 decembrie 2008

...ganduri...

Vine Craciunul ... Mai e pana atunci dar se apropie, cu fiecare zi mai mult. E o stare anume care parca ... parca ii cuprinde pe toti ... Sau pe majoritatea... Multe puncte de suspensie... Am observat ca folosesc destul de des aceasta punctuatie ... Revenind la Craciun, pot sa spun ca e perioada mea preferata. Imi place iarna, frigul, zapada ce insoteste anotimpul. Abia astept sa ajung acasa de Craciun. In anul asta asa special, asa plin de bucurii, fericire... Cel mai frumos an din viata mea ... Da, pot sa spun asta. Din suflet. Atatea lucruri pentru care trebuie sa fiu recunoscatoare! Cine a zis ca nu aduce anul ce-aduce ceasul ... a stiut ce zice.

MULTUMESC ... Cui? Oricui ma aude cand zic asta. Multumesc Lui in cea mai mare parte, bineinteles. Lui, adica acelei forte divine care face si desface tot si toate. Care nu lasa nimic la voia intamplarii, care le stie pe toate ...

Nu cred in liberul arbitru foarte mult, poate chiar deloc. Chiar cred ca nu suntem in stare sa ne guvernam propriile vieti... Chiar atunci cand ne aflam la rascruce, drumul pe care il alegem este, cred, dinainte prestabilit. De El. Sau nu? Ma contrazic putin pe mine, nimik nou in asta :)) Si asta pentru ca exista evolutia spiritului care trebuie sa iaba loc pe parcursul vietilor ;)

Cum am ajuns la asta de la Craciun? Atat de usor! :))

2 comentarii:

Mr.BiG spunea...

"MULTUMESC [...] Lui, adica acelei forte divine care face si desface tot si toate. Care nu lasa nimic la voia intamplarii, care le stie pe toate ..."
Hmm.. asa o fi? Oare..?
God has nothing to do with you or anybody else.. :) Dar.. bineinteles.. lumea are nevoie de ceva in care sa creada.. :) e de inteles reactia ta.. dar el lasa multe la voia intamplarii (sau cel putin asa vedem noi) dar eu cred mai mult ca nu poate sa previna sau sa intervina in anumite cazuri.. :) Totul depinde de tine! De ce alegi sau nu sa faci. Iar faptul ca te impiedici si cazi.. ca apoi sa iti dai seama ca daca ai fi alergat in continuare te calca o masina.. sunt doar coincidente. Fericite!
Dar asta e o poveste mai lunga decat ma lasa commentul asta sa scriu :)

Revenind.. ideea e ca suntem mai bine de 6 miliarde de oameni.. nu ne putem astepta sa fim toti fericiti.. nu? :) So.. just enjoy the ride :) ..and Christmas 8->


Be good,
Mr.BiG

P.S.Cei doi stropi de ulei incins.. au cazut la voia intamplarii nu?

Miss Elenusha spunea...

God has every thing to do with every thing and every one ;) Dar fiecare este liber sa creada ce/in ce vrea! Nu scriu pentru a converti pe careva la credinta in Dumnezeu si existenta Lui. Fiecare Il percepe in felul lui. Nu exista "La voia intamplarii" sau "coincidenta" si am destule experiente care sa imi confirme aceasta credinta!!! Si faptul ca noi, cele 6 miliarde de oameni nu putem fi toti fericiti ... Asta nu depinde decat de noi. Pe de o parte. Pe de alta parte, care e problema ta, predicatorule care esti si vorbesti despre dragoste care poate incepe "aici"? E doar blah, blah, blah .... ?

In plus, imi place sa consider viata asta un dans, nu "a ride" ... Cat despre enjoing, nu am cum sau de ce sa spun eu pe-aici cat/ce inseamna pentru mine Craciunul, ca e Craciun nu "Chrismas". Si ma voi bucura mai mult decat multi care au mai mult decat mine...

PS: Cei "doi stropi" mi-au imobilizat mana stanga pentru aproape o saptamana, fapt care m-a facut pe mine sa imi dau seama ca trebuie sa fiu mult mai atenta in actiuni, mai ales cd fac snitzele. Pueril, ai zice, dar eu cred in asta. Fa exercitiul asta timp de o saptamana si incearca sa iti faci dush fara a utiliza DELOC mana stanga, in special palma pana la incheietura. Si mai vbim dupa despre ce inseamna sa fii handicapat. Fara nici un fel de jignire.

Ai grija de tine si Craciun fericit, alaturi de toooti cei dragi!